EN

  • EN

  • UA

  • EN

  • UA

Працюємо разом на Перемогу

Illustration
Illustration

На запрошення кафедри управління та адміністрування, у роботі круглого столу взяли участь працівники КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського": Олександр Жосан, завідувач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти; Олена Половенко, завідувач обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації методичних формувань; Людмила Хлань, завідувач науково-методичної лабораторії природничо-математичних та інформатично-технологічних дисциплін.

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

13 вересня 2023 року спільно з Комунальним закладом “Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського” та КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти" в рамках курсів підвищення кваліфікації методистів академії відбувся круглий стіл з проблеми «Педагогіка партнерства: партнерська взаємодія та компетентісний підхід у роботі методиста закладу післядипломної освіти в умовах НУШ: сутність, основні принципи».
Були розглянуті такі питання:1. Педагогіка партнерства – ключовий компонент НУШ.2. Ефективні форми налагодження партнерських взаємин.3. Форми взаємодії між методистами та вчителями в рамках реалізації педагогіки партнерства.4. Меморандум співпраці педагогів, учнів та батьків.

Illustration

Олександр Жосан розповів про наукові дослідження, що здійснює кафедра, та виклав своє бачення проблеми становлення педагогіки партнерства у закладах освіти. Звернув особливу увагу на необхідність бачити і в методисті учасника освітнього процесу, залучати їх до активної співпраці з педагогічними працівниками закладів освіти. Повідомив про експеримент регіонального рівня з проблеми: «Педагогічна просвіта батьківства як основа ефективності соціального партнерства в умовах сучасного закладу освіти», метою якого є теоретичне обґрунтування, розробка й апробація моделі підготовки педагогів до психолого-педагогічної просвіти батьків учнів в умовах соціального партнерства. 
Олена Половенко презентувала модель партнерської взаємодії КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського». Зокрема, акцентувала увагу на: співпрацю з центрами професійного розвитку педагогічних працівників, надання послуг для педагогів громад, у яких відсутні центри професійного розвитку; функціонування платформи "Професійні спільноти" з метою надання педагогам необхідної консультативної, методичної підтримки в умовах реалізації Концепції НУШ, державних стандартів.
Продемонструвала проведенні методичні заходи, що розкривають реалізацію обраної моделі забезпечення освітніх послуг для професійного розвитку педагогічних працівників, основні напрямки співпраці з метою визначення проблемних зон, потреб та запитів педагогів.Особливу увагу звернула на партнерські відносини з відділом управління освітніми закладами Вінницької академії неперервної освіти з метою поширення найкращих практик діяльності керівників закладів освіти, педагогічних працівників.
Людмила Хлань повідомила про форми роботи щодо вдосконалення співпраці методиста і вчителя. Зокрема, це масові форми, що забезпечують удосконалення знань педагогів, сприяють виробленню єдиної педагогічної позиції щодо педагогічних систем; методичний серфінг, який спрямований на забезпечення системного педагогічного консультування на основі ефективної комунікації з урахуванням виявлених потенційних та задоволення актуальних освітніх потреб педагогів у самоосвітній діяльності в умовах безперервної освіти; цільовий семінар, що організовується з урахуванням потреб педагогічних працівників в ознайомленні з досягненнями науки і передового досвіду; проблемний семінар – групове обговорення однієї особливо важливої та складної проблеми; організаційна форма методичної роботи зі здобувачами освіти; творча (динамічна) група, для якої характерні зацікавленість, високий рівень пошукової, дослідницької діяльності; тренінг – групове заняття під керівництвом методиста, спрямоване на відпрацювання особистісних навичок, краще розуміння себе й інших; методичний міст – найактивніша форма методичної роботи, яку застосовують для розвитку практичних навичок із проблем навчання і виховання.
Важливим сьогодні залишається вивчення, узагальнення, розповсюдження перспективного педагогічного досвіду.
Багато уваги науково-методична лабораторія приділяє створенню електронних ресурсів (Платформа НУШ, Платформа «Готуємося до нового навчального року», «НМЛ природничо-математичних дисциплін», «Учитель року» тощо) та роботі з молодими вчителями (зокрема методисти лабораторії беруть активну участь у підготовці та проведенні щорічних зльотів молодих учителів, організаторами якого є Кіровоградська обласна організація профспілки працівників освіти і науки України, комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» та комунальний заклад «Кіровоградський обласний центр туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді»).http://koippo.kr.ua/news/kruglyj-stil-na-bazi-vinnytskoyi-akademiyi-neperervnoyi-osvity.html